V petek, 28. 2. 2020, smo za večino učencev drugega in tretjega triletja s pomočjo Francoskega inštituta organizirali enourne delavnice francoščine. Poučevanje francoščine ima na šoli že dolgo tradicijo, z delavnicami, ki jih je izvajala Francozinja Romane Dooghe s pomočjo Marie-Laure Canteloube in naše prostovoljke Noémie Gall, pa so prvi stik s francoščino dobili tudi učenci, ki se s tem jezikom še niso srečali.

Delavnice so učenci dobro sprejeli, saj se nimajo velikokrat priložnosti ‘potopiti’ v popolnoma nov svet. Pokazali so, da so zabavni, da imajo ekipni duh in da so tekmovalni. Nekateri učenci so ob nerazumevanju novega čutili in pokazali precejšnjo mero nelagodja. Nove situacije so del življenja in odraščanja in prav je, da se naučimo primernih odzivov.

Strokovnjaki so dokazali, da učenje tujih jezikov vpliva na razvoj možganskih povezav, ‘večjezični’ možgani so namreč drugače razviti od ‘enojezičnih’. Poleg tega učenje tujih jezikov ohranja prožnejše možgane in miselne funkcije v poznejših letih življenja.

Poznavanje posameznih besed (npr. marron, fleur, soleil, croissant) je še daleč od znanja jezika, je pa prvi korak. Pohvalimo se lahko, da imamo prvo generacijo učencev, ki se v šoli pri rednem pouku učijo treh tujih jezikov: angleščino, nemščino in francoščino.

Delavnice Francija potuje so s svojim delom podprli tudi pri obveznih izbirnih predmetih Matematične delavnice (plakata francoski matematik) in Računalništvo – Urejanje besedil (izdelava miselnih vzorcev) ter pri neobveznem izbirnem predmetu Tehnika (izdelava tablic z imeni orodij).

Alenka Paternoster

 

 

(Skupno 331 obiskov, današnjih obiskov 1)